Nalezeno 435 výsledků

10.11.2023
Mentimeter – nástroj pro brainstorming a ho.. Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Pomocí interaktivního nástroje Mentimeter můžete zapojovat žáky do výuky v reálném čase. Nástroj umožňuje především snadnou realizaci brainsto..

03.11.2023
Nové Připravené zdroje ve SMART Notebooku Martina Štikarovská

S další aktualizací SMART Notebooku v tomto roce se nám v záložce Galerie objevila i nová složka Připravené zdroje .

12.10.2023
Aby všichni dobře viděli aneb Na velikosti .. Ivana Melíšková

Klasické tabule ve třídách v posledních letech postupně nahrazují tabule interaktivní a mnohdy dokonce už škola zvažuje místo tabule s projektorem ..

14.09.2023
Únikové hry v aplikaci ActionBound Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Venkovní únikové hry nejsou jenom nástrojem pro trávení volného času s přáteli a poznávání zajímavých míst, ale umožňují ve výuce zpracovat různá t..

06.09.2023
EdPuzzle ve výuce Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

EdPuzzle patří stejně jako Canva mezi aplikace, kde mohou materiály vytvářet nejen učitelé, ale i samotní žáci. Princip nástroje je velmi jednoduch..

18.07.2023
Videokvízy – snadno a rychle Mgr. et Mgr. Tomáš Botlík Nuc, Ph.D.

Opět se vrátíme k aplikaci BookWidgets. Novinkou aplikace je možnost tvorby video kvízů, což posiluje její konkurenci například oproti aplikac..

26.06.2023
Cheopsohraní – realizace Mgr. Hana Ulíková

Dějepis + robotika + matematika = Cheopsohraní Tak nám tato podivná rovnice vyšla! Chystali jsme se na řešení poměrně dlouho, ale stálo to za ka..

22.06.2023
Roboti VEX ovládli prostory O2 Arény Karolína Napravilová

Závěr školního roku již tradičně patří robotické soutěži VEX IQ Challenge. Tentokrát se v prostorách O2 Arény do bojů zapojilo 22 týmů z ..

Provozovatel webu AV Media, a.s. jako správce osobních údajů zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro zlepšování prostředí webových stránek a pro analytické účely. Podmínky a poučení o správě osobních údajů